Costel Fotea, anunț important despre Varianta Mare de Ocolire a Galațiului Recomandat

Viitoarea Centură Mare a Galațiului este un proiect extrem de necesar pentru dezvoltarea regiunii noastre. Practic, este vorba despre o centură ocolitoare nouă, care ar urma să plece din Vama Giurgiulești, să treacă prin spatele lacului Brateș și să ajungă în DN25, în zona localității Traian, anunță Costel Fotea, președintele CJ Galați.

„Este un proiect al Galațiului la care țin foarte mult și pentru care voi lupta până la capăt. De aceea, am convocat, la sediul Consiliului Județean, o amplă întâlnire de lucru, la care au participat proiectantul noii variante de ocolire a Galațiului, directorul Implementări Proiecte din CNAIR, Felician Cerneștean, directorul Direcției Regionale Drumuri și Poduri Buzău, Sorin Robu, echipa de implementare care se ocupă de acest proiect din CNAIR, echipa de calitate de la Direcția Regională Drumuri și Poduri Iași, precum și specialiștii în domeniu din cadrul Consiliului Județean Galați.

A fost o ședință aplicată, în care le-am explicat foarte clar cât este de importantă și de necesară această nouă variantă de ocolire a Galațiului, o investiție de aproximativ 840 de milioane de lei, deblocată de actualul ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu.

În acest moment, se lucrează la partea de proiectare tehnică, pe care proiectantul a promis că o va finaliza la mijlocul acestei primăveri, astfel încât în acest an să înceapă și lucrările. De asemenea, am analizat și punctele de intersecție ale traseului Drumului Mare de Centură cu proiectele Consiliului Județean, precum și stadiul lucrărilor la Drumul Expres Galați-Brăila”, a transmis Costel Fotea, șeful CJ Galați.

Noua Variantă Ocolitoare a Galațiului va avea o lungime de 33,6 kilometri, un tunel pe sub Valul lui Traian și mai multe noduri rutiere și girații. Proiectul are deja un constructor desemnat prin licitație.

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.